Yaygın dağıtım testi standartları ve mevcut yöntemleri ile laboratuvarımızda medikal cihazların testlerini gerşekleştirmekteyiz. Bu testlerde devamı olarak, en yaygın olarak kullanılan test yöntemlerinden biri olan ASTM D4169 - Nakliye Konteynırları ve Sistemlerinin Performans Testi Standart Uygulaması'nın ayrıntılarına girelim. 1982 yılında kuruluşundan bu yana, ASTM D4169, farmasötik, tıbbi cihaz ve tüketici ürün üreticileri için yüksek performanslı ambalaj sistemi tasarımlarını serbest bırakmak için yaygın olarak kullanılmaktadır.
ASTM D4169 Distribution Cycle testini kullanarak bir paket performans projesine başlamadan önce bilmeniz gerekenler nelerdir?
Ürününüzü ve rutin gönderim ortamınızı bir Dağıtım Döngüsü (DC) seçmek ve karşılaşmanız gereken test yoğunluğunu veya Güvence Seviyesini (AL) belirlemek için anlamanız gerekir. Her bir DC, farklı gönderim tehlikelerine sahip, farklı bir gönderim ortamını hedefler. Tipik tehlikeler arasında titreşim, darbe (şok / düşme) ve sıkıştırma yer alır. Tek bir paketli FedEx veya UPS'den ithalat veya ihracat için bir palet yüküne kadar herhangi bir ürün için demiryolu, hava ve kamyon taşımacılığını simüle eden çeşitli senaryolar için DC'nin 1'den 18'e kadar seçim yapabilirsiniz. Her bir DC için üç test yoğunluğu vardır: Güvence Seviyesi I yüksek düzeyde bir test yoğunluğu sağlar - ancak düşük bir olasılık olasılığı vardır. Seviye III, düşük bir test yoğunluğu seviyesidir - ancak buna karşılık gelen yüksek bir olasılık olasılığı vardır.
Programlama A başına Şok / Bırak testi, Manuel Elleçleme genellikle serbest düşme düşürücü test cihazı kullanılarak gerçekleştirilir; Bir test numunesi, bir numunenin yükleme, boşaltma, istifleme, sıralama veya paletleme gibi rutin kullanımın tipik tehlikelerine dayanma kabiliyetini belirlemek için çeşitli yönelimlerde bir dizi damlaya tabi tutulur. D4169 tarafından tanımlanan uzun, dar paketlerde bir köprü darbe testi yapılması gerekmektedir.
Program C'ye göre sıkıştırma testi, Araç İstifleme, paket sisteminin depolama veya taşıt nakliyesinde yaşanan sıkıştırıcı yüklere dayanma yeteneğini belirlemeye yönelik bir test yöntemidir. Paketlenmiş bir oranda hesaplanan bir yük uygulanır ve serbest bırakılır.
Gevşek Yük Titreşimi veya Takvimi F, paketin, taşıma sırasında tekrarlayan darbelere dayanma yeteneğini değerlendirmek için tasarlanmış bir test yöntemidir. Dikey doğrusal veya döner hareket kullanarak, bir paket, kullanılan Güvence Seviyesine bağlı olarak 30-60 dakikalık bir süre boyunca tekrarlayan darbelere maruz kalır. Bekleme süresi, çoklu gönderim yönleri üzerinden dağıtılır.
Paketler hava taşımacılığı ile gönderildiğinde veya belirli dağ geçitlerinde sevk edildiğinde, nakliye sırasında ortam hava basıncında bir azalma yaşayabilirler. Çizelge I, ASTM D6653'e göre yapılan Düşük Basınç tehlikesi testi, basınçtaki bu azalmanın nakliye sırasında meydana gelebileceği etkileri değerlendirmenize yardımcı olur. Birincil ambalaj, düşük basınç etkisinden etkilenmediği bilinen gözenekli bir malzemeden oluştuğunda bu test ihmal edilebilir.
Araç Titreşimi veya Çizelge E, paketleme sisteminin taşıma sırasında titreşim girişine dayanma yeteneğini değerlendirmede size yardımcı olur. Kamyon, Hava ve Demiryolu taşımacılığı için rastgele titreşim profilleri sağlanmaktadır. Bilinen girdilerin yokluğunda DC 13 için bir altmış dakikalık kamyon profili ve ardından iki saatlik hava profili pozlaması önerilir; bekleme süresi birden fazla nakliye yönüne göre dağıtılır.
Dağıtım Döngüsü Testleri ile ilgili olarak sizin için gerekli tüm ugyulamaları bizzat firmamız olarak gerçekleştirmekte ve sizlere detalı raporlama yardımı ile sunmaktayız. Her türlü sorunuz ve destek almak istediğini konu ile alakalı olarak bizimle iletişime geçebilir ve sizde dağıtım döngüsü testini yaptırabilirsiniz. Uzun yıllardır tecrübe ve deneyimin adresi ile tanışmanızı tavsiye ederiz.
Dağıtım Döngüsü Testleri için bizimle telefon numarası üzerinden ya da sitedeki iletişim kısmından ulaşma imkanına sahipsiniz.